Contact voor leden

Via dit contactformulier kunnen leden contact met ons opnemen. Wij vragen u een onderwerp te kiezen waar uw vraag betrekking op heeft. De mails komen bij een bestuurslid terecht of bij de administratie als het een betaling of lidmaatschapskwestie betreft.

In dit contactformulier kunt u ook uw lidmaatschap wijzigen van bijvoorbeeld student naar regulier, of van regulier naar senior. Zoek in de onderwerpkeuze naar de juiste optie. Zorg ervoor dat u de hiervoor gevraagde (bewijs)documenten digitaal beschikbaar heeft.

Hou er rekening mee dat ICOM Nederland geen betaalde medewerkers heeft en volledig wordt gerund door vrijwilligers. Wij proberen uw vragen snel te beantwoorden, maar heeft u alstublieft geduld want het kan een aantal dagen duren voordat wij reageren.

Let daarnaast op het volgende voordat u via het contactformulier contact met ons opneemt:

  1. Wij zijn niet in staat om een lijst van alle Nederlandse of internationale musea te publiceren die de ICOM-kaart accepteren. Dit komt omdat de aanvaarding van de ICOM-kaart door musea niet verplicht is, elk museum mag zelf beslissen of zij de kaart accepteren. Neem contact op met het desbetreffende museum dat u wilt bezoeken om hiervan zeker te zijn.
  2. Wij zijn niet in staat om te adviseren over de verkoop of schenking van particuliere collectie(items).